mammabecha

Alla inlägg den 29 september 2013

Av mammabecha - 29 september 2013 02:10

Jag & R for ut med Tant L och S i torsdags och myste på med fina Princess, blev några varv för flickorna och rida, och lika kul som alltid :)


Vi frågade R om hon skulle vilja ha en egen häst så hon och S kan rida bredvid varandra, svaret vi fick var; Men mamma jag har ju ingen egen häst!! Med en bestämd ton.


 �� Min prinsessa  ��


Åh jag längtar så tills hon kommer hem imorgon.  ��


För övrigt så blev det en tidig morgon idag och sen kväll....

Drog iväg på en roadtrip med gubben, Tant L och hennes mama ;P

Det blev över 100 mil gjorda idag och ont i rumpan och slut i huvudet är vi allihopa...

Anlände i Persön vid 00.30 tiden..

Vart en rolig och spännande dag med mycket skratt!


Nu blir det tack och god natt och jag önskar alla en trevlig helg!


// Camilla

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards