mammabecha

Alla inlägg under juli 2013

Av mammabecha - 14 juli 2013 19:00

Dock inte det ni tror, nu syftar jag på Norrlands guldet som växer på myren och smakar så otroligt gott.

Ja, Hjortron så det sjunger om det :)

Har vart ut varje dag denna vecka och plockat hjortron, varvat detta med nattjobb.

Helt klart värt varenda sekund, och minskad sömn, för nu är frysen full :D

Sen tyckte ju inte min vita prins att det var helt fel att få härja i skogen och leva livet ;P


 

     

//  © MammaBecha


Av mammabecha - 2 juli 2013 18:38

Äntligen så kom vårt efterlängtade paket från Lekmer, snart blir ju prinsessan 4 år så dags att byta till bältesstol, hittade en fin från. Akta Graco med prinsessan, klockren till min dessa, samt att vi även sålt Emmaljunga Scootern så sätt det fint med en ny smidig paraplyer. Nog för att min två helst promenerar själv så blir hon trött tillslut så denna blev perfekt, lättkörd, fullt liggläge, rymlig, stabil och en max vikt på 22kg, sen kan jag inte klaga över priset heller med tanke på vad dem skulle ha på Barnens Hus för en lätt och smidig vagn med den max vikten.


   




Kommer bli perfekt med dessa två i vår ägo.


// MammaBecha

Ovido - Quiz & Flashcards