mammabecha

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av mammabecha - 14 maj 2012 17:20

Beställde ju ny strand outfit, och måste bara säga att jag är hel nöjd, snygga, satt perfekt och inte alls dyra från halens :)
 
Bikinin satt klockrent, underbart, och jag som har så jäkla svårt att hitta någon som sitter bra, antingen så är kupan så mysko eller så sitter dom inte bra runt om...
Bikini-bh
Har 34/36 på byxor etc, lite olika beroende på vad för modell och märke, men beställde iaf shortsen i 36 och perfa!!
Shorts


~MB~
 

Av mammabecha - 14 maj 2012 09:37

Då ska vi se, har jobbat natt så har inte vart så taggad på att skriva...

Direkt jag vaknat så har jag velat hämta hem min prinsessa

Sover på tok för lite har kjag också fått höra av andra nattare, så vi får väl se om det går till sig ;)


Gick av igår morse, har gått väldigt bra faktiskt men har ju jobbat med underbaraste och Akke Bakke :)


Hämtade iaf gumman redan kl 8 igår så vi har bara myst på å busat.

Var iaf fint väder solen sken men lite vindar.

Idag har vi dock regn, men det är ju så mysigt!


Får väl se vad som kommer här näst ;)


Tack till mina underbara vänner som finns oavsett!

Ni vet vilka ni är och en dag skall ni få se!

Love you "guys"



~MB~



Ovido - Quiz & Flashcards