mammabecha

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av mammabecha - 30 mars 2012 22:42

Fredagkväll, gumman sover så sött och här sitter jag :P

I onsdags så var vi ute hela dagen och myste på, grävde upp på baksidan och fixade i blomrabatten.

Igår, ja vad hittade vipå då, drog storheden, chillade med Tant J tvingat i henne go fika i 2 dagar nu, mohahha :D

Färgade håret 3 ggr.... suck fortfarande inte bra men bättre...

Djurgården hade match och vi VANN!!!!

Jiippiii än är vi kvar !!


Drog staden på förmiddagen och shoppade loss.

Fy fan, länge sedan jag unnade mig själv något som jag gjort idag...

Två andra har ju alltid fått saker i första hand, sen Rackel och sen mig själv sist..

Har väl köot nå litet här och där men inte som idag.

Blev iaf en ny jacka, och det behövdes äger ingenvår/öst jacka dock går den att ha på sommaren också :)

     

Har däremot en sommar jack som jag fick av L i julklapp som jag älskar :D

Amerikansk college jacka som The fotball players have !

 


Älsklings gumman hittade sig en ny mössa som hon valde alldeles själv ♥

 


Har jobbat idag, var faktiskt skönt :)

Har vart ledig nu några dagar så satt inte helt fel, men nu är man åter ledig ett tag.

Jotex hade rea på lite saker, så passade på att beställa nya gardiner och en matta + att man fick en hel mysig filt på köpet.



 


Ne nu mysa ner sig i soffan och ta det lugnt, och inse att inte vara så blind längre..


Hahha!


M~B

Ovido - Quiz & Flashcards