mammabecha

Alla inlägg under april 2012

Av mammabecha - 5 april 2012 20:30

Jobb 7.30-16.30


Efter det bara mys pys då det är en jobb helg som heter duga..


Lång promenad ute i träsket..


M~B

Av mammabecha - 4 april 2012 21:00

Hade påskpyssel och påsk mys hela dagen.

Klippte till påskriset, satte i fjädrar, blåste ur ägg, målat, pysslat och mojjsat!!


   

        


Sen drog vi igång fritösen och satte igång med mysmiddag!

 


Självklart måste man ju ha lite godis på det hela så for på CandyWorld, men måste säga att jag tycker bättre om Candy Corner..


 


Sist men inte minst våran moonwalk.


 

God Natt!


M~B 

   

Av mammabecha - 4 april 2012 11:49

Dessa vill jag ha!


 


M~B

Av mammabecha - 3 april 2012 19:30

Var till Öjebyn igår och provade på Agility med Anna och dogsen :)

Var riktigt kul faktiskt, och Akke förvånade mig, trodde aldrig han skulle göra en del saker och inte så bra!


 

 


M~B  

Av mammabecha - 2 april 2012 19:00


Mys morgon deluxe

Var förbi jobbet en sväng, sen go lunch på Daggo.

Sen bar det av till byn och hämta sommardäcken å lite annat..


 


 

Morjärv - Töre


M~B 



Av mammabecha - 1 april 2012 17:00



Var på knattebio idag med pappsen och såg; Var är bus Alfons?

Pappsen så mest less ut men gumman satt då i mitt knä så stilla.

Fyra små filmer på totalt 40 min, gumman orkade 25min så över halva iaf :)


 


20 dagar kvar tills man fyller år, halvvägs till 50!

wiie!

 M~B

Ovido - Quiz & Flashcards